agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-01-23 | |
Parfumul ei rămăsese încă
printre așternuturi pierdute în sine, iar eu mă prefăceam a o lua în brațe - ca și când n-ar fi fost acolo norii curgeau printre pleoape ninsoarea cu fulgi aleși dintre umbrele mele; Vântul vuia a pustiu, minutele salutau timpul călătorind înapoi undeva, timpul și-a-ncetat existența iar eu m-am oprit să mă sting în sfârșit - lăsându-l pe el să aleaga o cale, ne-am confundat între noi... am să vorbesc despre el de acum... el veșnicul el dorul el îndrăgostitul el a cărui poveste abia a-nceput a uitat toate visele sale din primavăra cu picături violet de micșunele a cules trei zâmbete dintr-o rază de soare și și-a pus o dorință dorința a căpătat aripi și și-a luat zborul spre zâna cu părul de foc și nori în priviri și încă mai așteaptă - singur, într-o lume de foc s-a zidit între ceruri a innebunit privind mereu în privirea ei, însă o iubea prea mult ca să o piardă - plângea de fiecare dată când cerul se întuneca și lacrimile-i curgeau odată cu lacrimile cerului său și continua să privească și nu știa că deja ea trăia numai... numai pentru el...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate