agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-25 | |
hai sa-ti spun o poveste...
un om avea o floare... si iubea floarea aceea din toata inima sa... o uda zilnic... o ingrijea... ii pusese pana si un nume si chiar vorbea cu ea... de cate ori isi bea cafeaua dimineata aseza cu grija floarea pe masuta lui de cafea si o privea cu tandrete... cand se intorcea tarziu si obosit de la munca se oprea la floarea lui pentru a-i spune vorbe de dragoste... pana intr-o zi cand nu se stie din ce cauza nelamurita floarea a inceput sa se ofileasca... nu a mai putut sa bea cafeaua de dimineata... a renuntat la slujba lui pentru a ingrijii mai bine floarea lui fermecata... a sarutat-o si mangaiat-o... saptamani si saptamani in sir... a refuzat sa manance... nu a mai putut sa doarma... a fost gasit intr-o dimineata zacand cu un zambet viu si vesel si viu pe fotoliul lui scamosat si scalciat , cu o mina fericita strangand la piept floarea aceea... avusese un tel in viata... "Are fata unui copil " a mormait vecinul lui ursuz si plictisit...dar totusi ce floare frumoasa are...nu o sa se supere nimeni daca am s-o iau eu... si astfel vecinul lui cel trist si plictisit de viata avea o floare... si iubea floarea aceea din toata inima sa... o uda zilnic...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate