agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-04-08 | |
Muntele
Muntele e întocmai ca o femeie: se lasă cucerit doar de acela care îl iubește sincer. Zgârcenie Nu fi într-atât de zgârcit cu vorbele, încât sa le scoți mereu...printre dinți! Comprimata Mintea prostului nu apuca bătrânețea. Depeșă Nu umbla cu vorbe, dacă nu ți le poți stăpâni. Fațete Când un copil ajunge la mintea unui bătrân,nu e nenoroc, ci șansă; nenorocire este atunci când un bătrân ajunge în mintea unui copil! Petarda Se respecta prea mult pe sine,ca sa-i mai poată respecta și pe alții! Tratament sa tratam orișice eșec totdeauna cu infuzie de optimism. Flash Ce tip! Asta, după ce seduce,se tot...duce! Extras O jumătate de adevăr este cu mult mai dăunătoare și mai periculoasa decât o minciuna întreagă. Interpretare Ce este pentru unii vorba de spirit pentru alții nu e decât o inepție. Noroc Ceea ce cauta unii fără sa găsească adesea găsesc alții, fără sa caute. Cancan Destui sunt aceia care,ca sa nu dea din mana, își dau... mana. Diferență Diferența dintre insolat și insolent nu consta numai în cele doua litere. Comoara De când a visat ca a găsit o comoară,tot cauta un loc ascuns,unde sa și-o pitească. Fila de jurnal Bucuria este cu mult mai intensa, când ea urmează unei lungi suferințe.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate