agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-04-08 | |
# Răutatea ta nu te scutește in nici un caz de răutatea altora.
# Nu vorbi în plus,ca sa nu ieși în minus! # Sa nu fluieri niciodată în biserica...a paguba. # Adeseori câteva lacrimi conving mult mai repede decât o întreagă armata de cuvinte. # Nimeni nu este chiar într-atât de nebun, încât sa lase sa se creadă ca e mai prost decât un om inteligent. # Nu mi-e teama de vorbele altora, cât mi-e teama de vorbele mele. # Nu ajunge sa sfidezi înălțimile; mai trebuie și sa le depășești. # Vital mi se pare nu sa iubești ca sa fii fericit,ci sa fii fericit ca poți sa iubești. # Oamenii se supară și când li spune adevărul în fata, cât și atunci când sunt mințiți. # Iubește înălțimile; umbla doar în vârful...picioarelor. # Doar trecând prin multe necazuri, știi sa le eviți cu adevărat. # În fata nerușinării altora încercăm nu o data un puternic sentiment de jena. # Cel mai cumplit supliciu-sa fii obligat sa asiști la cearta dintre doi oameni prosti. # Înainte vreme-minte lunga,vorba scurta; în zilele de azi-vorba lunga,minte scurta! # Cel mai sigur de importanta sa în bunul mers al lumii este fără doar și poate omul prost. # Una e sa cunoști adevărul, și cu totul altceva este sa-l proclami. # A declama nu e același lucru cu a scoate vorbe!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate