agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-04-11 | |
in fiecare dimineata de primavara ma trezesc si vad armonia din jurul meu, soarele managaind pamantul cu razele lui , pasarile cantand un tril vesel , copacii scuturandu-si ramurile la adierea vantului , totul intr-o armonie perfecta , ma cuprinde un sentiment de liniste si pace , ma bucura fericirea necuvantatoarleor ... dar acest sentiment este risipit intr-o fractiune de secunda de durerea apasatoare care-mi apasa sufletul . acele momente ma duc cu gandul al pusnici ,la oamenii care traiesc singuri, doar ei cu natura si mi-ar place sa pot avea taria lor, sa ma pot arunca intr-o lume in care rautatea si mizeria ( care e atat de bine reprezentata de cioran) nu-si au locul . as vrea sa fiu doar eu cu rautatea si mizeria mea sa ma pot bucura de ea in liniste sa o pot savura indelung ... deoarece e a mea si nimeni nu ma va judeca ... cine imi va asculta durerea mai bine decat copacii ? cine imi va putea mangaia mai bine obrazul decat razele soarelui? poate ma voi dedica si eu linisti dar nu acum, e prea prematur , mai bine mai iau o bucatzica din durere , ca sa pot aprecia implinirea la adevarata ei valoare .
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate