agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-26 | |
Astazi despre mine!
Semn masculin cu metal drag "plumb", culoare preferata safir, indigo, opalul... Verbul caracteristic "a sti, a cunoaste" Nativii sunt ganditori si umanisti cu o mare doza de hotarare. Sunt neconventionali. Se identifica cu o miscare progresista. Sunt dominati doar de principiile stintei... Firi independente, lipsiti de pasiune dar sentimentali. Iubesc frumosul. Linistiti, rabdatori si usor de multumit. Inteligenti si meditativi. Lumea o vad cu detasare. Desi sunt fara pasiuni, nativii dau importanta sentimentelor totale fata de fiinta iubita. Sunt idealisti si cu un puternic sentiment de nesupunere.(nu pot fi condusi sau persecutati) Pot fi priviti ca excentrici, dar sunt veseli in mod obisnuiti desi îi apasa greu "plumbul" Si chiar de-ar fi asa. Eu o sa continuu. Acum inchid catalogul amintirilor pentru o lectie deschisa, cu vesnica intrebare: -Care zodie-i mai buna? -Suntem oare mai buni sau mai rai acum ca suntem descifrati de astrologi? -Avem incredere in horoscop? -Ne putem lua dupa el? Planete preferate: venus, mercur, luna. Parerea voastra. Pas.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate