agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-07-24 | | Ne tânguiam ca muții lângă moartea lui Ediseu. Îi alegeam carnea de pe cioburi. Seceta l-a împins spre gurile noastre și am condamnat-o multă vreme de atunci. Ne-am rugat pe rând să ne ierte păcatul de a mânca din carnea lui. Ne rămânea pe chipuri privindu-se în fiecare mai înalt, mai drept, mai îndurător, mai curajos, dar gândurile lui nu erau și ale noastre. Ne încăpățânam să trăim și ne-am adunat cei rămași, după ultimul soare. Atunci am hotărât că unul dintre noi este chiar El. Dar cine? -Fiecare va merge pe drumul său fără să se întoarcă. Șase zile distanță și în a șaptea să se oprească preț de o veșnicie. Ne-am trezit în pustiu meditând la ceea ce am crezut că suntem. Eram atât de singuri încât nu avea cine să ne asculte, poate doar urma celor trecuți odată pe acolo. După o vreme am înțeles că fiecare eram un alt Dumnezeu și că împreună ne-am hrănit cu chipul și asemănarea noastră. Într-o bună zi ultimul dintre noi va rămâne doar El. Și pentru cine?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate