agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-22 | |
esti....poveste mea de dragoste
secreta, nestiuta .... * o stie doar marea , ce ne-a imbratisat in o mie de valuri cu mii de spume in dragostea ei pentru noi dand imbold albastru peste cantecul rosu al inimii noastre * o stie doar soarele cand saruta cu razele lui calde trupurile dezgolite pe intinsul nisipului sau in apa umeda de dragoste a marii ori cand dimineata se uita pe furis cu raza lui domoala , roscata in cortul nostru unde ddragostea nostra exploda in mii de lumini daruindu-le sclipirii soarelui * o stie doar vantul ce ne saruta fugar arcus in pletele noastre sarate de sarutul marii povestind fara cuvinte, zarilor cata fericirea era in micul cort....cazon de la buza marii asezat pe pene de ....corb * o stie doar noaptile albastre incarcate cu stele ce cadeau deseori in jarul iubirii noastre imprumutand de la noi foc incins si sacru ducandu-l dincolo de ele si povestind ca aici, pe pamant in leaganul corbului sunt doua suflete scaldate in fericire.... * si o mai stie.... zilele fierbinti de august fierbinti ca si dragostea noastra ce arde necontenit la mal de mare buza de val sau tumultosul oras unde-ti petreci majoritatea zilelor ingandurat, dar fericit pentru iubirea ta mare ce-ti poarta gandurile necontenit si fara tagada aici la intinderea albastra sub razele aurii in sopuza stelelor, pe aripi de fluture sarutand in eter buzele tale dulci sub lumini verzi de ursulet drag si pufos.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate