agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-11-16 | |
Valeriu vă mulțumește tuturor și vă salută.
Geo Pașa: de-ai ști cât mi-e de greu să amân trimiterea textelor la site-uri, așa cum ar trebui… și apoi, după ce ele apar deja, cât mi-e de greu să le suport!!! Nu scriu eu chiar așa de bine cum sunt încurajat și am o scuză bună acum – nelocul unde sunt – de parcă înainte eram cine știe ce grozăvie! Pe cuvânt că mă strădui… a devenit obișnuință – stil propriu (!) – incoerența, clișeizarea, fragmentarismul meu tip clip, mizând pe efect, mecanica gândului celui care citește încercând s-o mișc pe alte roți dințate decât cele obișnuite, în urma căreia să rămână cu… flash-ul unei rapide treceri a unui Trabant cu motor de Ferrari!!! Presupus măcar! În urma lecturii aș vrea să găsiți „căi” spre cel care sunt, indiferent unde, și mulțumindu-ți spun că exorcism fac numai morții și rădăcinii ei din mine – încă de la naștere – vieții, nu, nu îi voi face oriunde aș fi, viața aparent este a mea, în realitate este a celor cărora reușesc să o dedic. Cu esențializarea nu am încotro – ai dreptate și… vei vedea! Despre restul… scriu „personal”. Trăiască Poșta! Vasile Mihalache: Sunt bucuros să te știu printre prieteni, îți doresc mult succes și te aștept cu drag la textele de pe site-uri. Sper să reușesc să-ți confirm luciditatea… Sărut mâna și mulțumesc de super… trecerea Mihaelei Merchez! Dana Banu, Sărut mâna și… tare bucuros m-ai face dacă mi-ai trimite ultimul volum! Știi doar că nu-mi scăpa nici un text de-al tău. Ne vom întâlni cu bine curând și promit că… „nu vor reuși…!” Alberto Popesco, salutul meu cu mulțumiri. Sper să ne cunoaștem cât mai curând. Tuturor, absolut tuturor, un CRÃCIUN FERICIT! – spun de pe acum din teamă să nu ajungă mesajul după, știm noi cum e cu Poșta Română! Eu încep urările de pe acum.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate