agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-28 | |
țip din toți rărunchii
lasă-mă să fiu eu lasă-mă să fiu eu lasă-mă să fiu cu tine mușcă-mă de sân și fă să curgă lapte în loc de sânge vreau să hrănesc toți copiii orfani azi am vânătăi am vânătăi pe suflet de ce ești atât de surd? de ce ești surd? lasă-mă să fiu eu lasă-mă să fiu eu lasă-mă să fiu cu tine ascultă-mă! *** port o icoană mototolită de timp în buzunar port o icoană după mine tipu’ din ea poartă o cruce mă întreb de ce naiba nu și-o dă jos mă doare spatele m-aș ruga, da' nu știu cum m-aș ruga, da’ nu știu cui calc pe rugi *** și te iubesc așa dezbrăcată de mine cum sunt când vin de la duș *** ești sărutul cerului cu pământul, orizontul meu, de-aia mă încalț mereu cu drumul să mă gâdile visele noastre în talpă să îmi răsară stele în călcâi în loc de bătături te iubesc *** și vreau să te văd mâine dimineață să vii în gară la prima oră după mine să ne bucurăm să râdem să ne sărutăm să ne mușcăm să facem sex ca nebunii pe șinele de tren, să se întâlnească prin noi toate liniile paralele așa cum ni se întâlnesc sufletele când îți simt picăturile de rouă căzând fierbinți în mine *** întinde-mi mâna și lasă-mă să fiu eu lasă-mă să fiu eu nu mă închide în tine mă zbat pentru că nu încăpem amândoi la tine-n privire nu încăpem de ce nu-mi faci loc în viață? de ce vrei să ne înghesuim aici? *** lasă-mă să fiu eu lasă-mă să fiu eu cu tine pune-mi mâna pe pântec să simți și tu cât e de gol mi-e pustiu și sterp și îmi imaginez că zac în mine sute de femei cu utere moarte care adăpostesc sute de vieți sub unghiile lor murdare și toate tânjesc să nască iubire *** mi-e dor de tine de ce vrei să fiu alta?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate