agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-06 | |
1.Bogăție
Am tras un arc de cerc Deasupra mea Ca să-mi fac propriul cer. Asa pot să am Raza mea de soare, Sclipirea mea de stea, Si o auroră boreală Numai a mea! Nu știu in care buzunar Să țin ploaia caldă de vară Si vântul ce miroase a flori... Mă mir... Oare ce am? 2.Nepotrivire Imi tot vinzi parcele de pe Lună, Si mă ademenesti cu meteori, Mi-ai promis chiar si o stea Si un inel de -al lui Saturn... Mă incăpățânez să-ți arăt Roua de pe frunze Si in palma stângă O gărgăriță.... 3.Despre mine M-a născut mama Din dor de lumină La marginea visului Printre culori. De când mă știu Jinduiesc la stele Si visez că-ntr-o zi Voi călări nori. Imi port demn povara De-a iubi iubirea Si-am inchis in mine Suflet de cocor. Trec prin astă lume Să-mplinesc menirea... Sunt un spirit liber, Sunt un călător! 4.Poate... As fi vrut să nu am un ochi. Și cu ochiul lipsă să nu mai văd Intunericul lumii... De n-as avea mâna stângă! Cu ea să nu mai adun Comori fără valoare. Până și piciorul drept De n-ar mai fi! Cu el să nu mai străbat Căi fără rost... Intregindu-mi esenta Cu lipsurile acestea, Poate că în sfârșit aș fi! 5.Uneori Uneori Ma incăpătânez Să rămân doar gând. Ca să nu-mi risipesc Simțirea in cuvinte, O anulez Tăcând... Ce sunt Atuncea oare? Idee sau cuvânt? Căci simt cum se așterne Pe -ntreaga mea ființă Tăcere De mormânt... 6.Senzații... Raza de soare. Lumină... Vânt de primavară, Mângâiere... Colțul ierbii, Culoare.... Flori de liliac, Aromă... Aripi de fluture, Libertate... Si in mine, Numai cântec!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate