agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-02 | |
vine peste orașul meu un fel de primăvară la fel
de capricioasă ca mine mi-e atât de greu să-mi stăpânesc ramurile care țipă spre cer în soare sau în ploaie uneori, țipă după tine eram verde și albastră printre străzile gri când ne-am îmbrățișat, anul trecut am înghițit, că nu știam ce să fac cu ea, o planetă ca un soare mai mic de-atunci sunt galbenă pe dinăuntru de obicei mă fac verde primăvara și mi se face sufletul pajiște dar ferește-mă iubitule de greieri mă inundă uneori, vin atrași de uimirea mea în fața sunetelor de primăvară și de antene ferește-mă altfel, când ai să mă regăsești vei spune că am învățat să cânt fără de lacrimi, în neștire, fără de lacrimi apoi vei spune că nu sunt eu și va fi greu, va trebui mai întâi să culegi de pe mine toți greierii și să-i arunci la albine http://s52.photobucket.com/albums/g4/adinaungur/?action=view¤t=MOV04312.flv (te rog frumos sa observi filmuletul, e realizat astăzi, 1 mai, 2008 în piața unirii. mi-a tremurat camera, fiindcă aveam două plase grele în mâini, însă nu le-am putut lăsa jos, trebuia să urmăresc această serenadă)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate