agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-23 | |
-*o omletă și două căni cu lapte
dimineața asta șovăie printre oameni dacă să se grăbească prin geamul lactobarului îți aduci aminte că buzele ei se despărțeau cu greu de zâmbet și mâzgălești pe colțul mesei… daca ești la duș vreau și eu dacă mănânci să ai poftă mie mi-e foame de tine dacă bântui să lași o urmă și pentru mine dacă nu faci nimic să te uiți până departe cine știe ce ai să vezi dacă nu ești eu sunt dacă ai un nod în inimă e grav ăla nu mai iese dacă ai pornit aerul condiționat și deja faci bubițe trebuie doar să clipești de două ori alergiei nu-i face bine dacă n-ai timp nici timpul nu te bagă în seamă asta înseamnă că alergi prea repede dacă ai deschis laptopul și ai primit două mailuri cu poze de doi lei sunt de la mine așa că nu te îngrijora dacă totuși nu ai deschis aerul și ai lăsat fereastra deschisă întotdeauna este câte unul afară care încearcă să-ți arunce bilețele nu le citi și nu-l primi în vizită -cum să fie laptele domnule? -*e proaspăt? -abia l-am primit! -*fiert cât mai fiert!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate