agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-06-27 | |
- UN CREION ȘI UN VIS ADEVÃRAT TE POT DUCE ORIUNDE VREI TU .
( Joiyce A Myers) - Cel mai mare miracol al vieții ești TU ( Iordache Bota) - Un prieten adevărat te prinde de mână și îți atinge inima. - Vor exista mereu oameni care te vor răni, așa că trebuie să îți păstrezi încrederea și doar să ai mai multă grijă în cine ai încredere a doua oară. - Doar pentru că cineva nu te iubește așa cum vrei tu, nu înseamnă că nu te iubește cu toată ființa sa. - Nu te iubesc pentru ceea ce ești, ci pentru ceea ce sunt atunci când sunt cu tine. - Poate că Dumnezeu va dori să cunoști multe persoane nepotrivite înainte de a cunoaște persoana potrivită, pentru că atunci, când o vei cunoaște, în sfârșit, să ști să fi recunoscător. - Nu plânge pentru că s-a terminat,zâmbește pentru că s- a petrecut. - Nu merită să plângi pentru nimeni, iar cei care merită, nu te vor face să plângi. - Nu îți petrece timpul cu cineva care nu e dispus să și-l petreacă cu tine. - Poate că pentru lume ești o singură persoană, dar pentru o anumită persoană, ești o întreagă lume . - Nu uita niciodată să zâmbești, nici chiar când ești trist, pentru că nu se știe cine se poate îndrăgosti de zâmbetul tău. - Nu lăsa niciodată dezamăgirile de ieri să-ți umbrească visele zilei de mâine. - Când lumina s-a stins brusc, iar tu ți-ai pierdut calea....lasă iubirea să te ghideze și să-ți transforme nopțile întunecate în zile senine. - În momentul în care tu ai învățat să iubești, ai învățat să trăiești. - Când îmbrățișezi pe cineva, nu fi primul care se desparte din îmbrățișare. - Nici o iubire și nici o prietenie nu poate trece calea destinului nostru fără a lăsa acolo urme pentru totdeauna. ( Francois Mauriac) - Acolo unde vei găsi o prietenie adevărată, vei găsi și iubirea adevărată.(Sally Pariter) - Cea mai stranie formă de a îndepărta pe cineva este a sta lângă el și a ști că nu-l vei putea avea niciodată. - Lucrurile simple din viață înseamnă adesea cel mai mult. ( Adriene Ofteddal) - Eu cred că viața este o serie de eșecuri și realizări.(Howard Schultz) - Prietenia este singurul lucru concret ce poate menține lumea împreună. ( Woodrow Wilson) - Iubirea este cadoul eternității împachetat, iar viața este despachetarea lui.( Jody C. Burnett) - Păstrează-ți credința în toate lucrurile frumoase ; în soare când e ascuns și în primăvară când e trecută. - Nu permite nimănui să-ții fure visele.( Dexter Yager) - Iubirea poate vindeca o inimă frântă. - Iubirea e viață, iar dacă tu pierzi iubirea, tu pierzi viața. - Pritenia multiplică bucuriile și împarte suferințele.( Thomas Fuller). - Unde există iubire, există viață.( Mahatma Gandhi) - Caută să devi un om mai bun și asigură-te că ști cine ești tu înainte de a cunoaște pe cineva și a aștepta ca acea persoană să știe cine ești. - Nu te agita atât, lucrurile cele mai bune se petrec atunci când te aștepti mai puțin.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate