agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-31 | |
Între mine și computerul personal
s-a creat o relație de prietenie așa de strânsă încât, risc să divorțez de toate prieteniile pe care le mai am cu Oamenii care au mai rămas în jurul meu... De pildă, El îmi permite Să dezinstalez orice Program care nu-mi convine Control Panel Este ca un Dumnezeu Instalez orice program îmi doresc Dezinstalez ....chiar și pe toate... Dacă mă deranjează... Mi-aș dori să pot face toate acestea Cu iubirile din care au mai rămas Câteva fișiere Pe care nu le mai pot șterge......... „Delete permanently, eraser for ever” „Sorry, can’t delet files!” Rămân pe pereții sufletului Cu stropi de ciment... Aș dezinstala Acest program numit de oameni-Dragoste Care te face să te-ndrăgostești Apoi, cu privirea ei, Femeia, Îți virusează sărmanul suflet, cu sărutarea ei, îmi încălzește Procesorul calculat de Dumnezeu la o frecvență de maxim 120 de bătăi pe minut și la temperaturi ce pot ucide un virus îmbrățișarea ei, îmi supune Placa de bază-Motherboard la tensiuni mult prea mari iar Sursa-proiectată de Divinitate Nu te lasă să te chinui mai mult de 10 cu 24... Ceea ce mă deranjează cel mai tare Este că butonul de Restart Este la Ea în mână sau mai bine zis ...la indexul ei....
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate