agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-08-02 | |
ce cauți tu-n Olimp
dar tu știam c-Olimpul este a lui Zeus sînteți manipulați voi muritorii noi zeii oricît ne-am ciondăni că nu-i război în stele nemuritori învinși învingători ne-ngăduim după reglările de conturi cum noi ne amăgim aflînd că... sigur ce știți voi despre noi e ipotetic...ce vrei aș fi voit... ce vrei să știu de ce l-ai mutilat pe tatăl tău de ce ți-ai înghițit copiii vezi am dreptate ești manipulat nimic nu e adevărat cu toate că... ce eram îndreptățit nu înțeleg e simplu tatăl meu -atenție la nume-a fost URAnos, soția mea a fost o Rhea și mamă Geia genitiv genune eu ce puteam să fiu copiii întreaga viață-a mea a fost metaforie URAnos a fost zbir cu mine ba că Demeter e prea grasă și Hades prea întunecat că Hera este prea deșteaptă că Hestia jucîndu-se cu focul vrea să rămînă veșnica virgină că Poseidon e-un îngîmfat al mării răzbunător și...e t c și e t c așa că înțelege tu de fiecare dată sictirit că ce fac nu e definit că-i diferit eteroclit m-am răzvrătit l-am jugănit și-n față i-am strigat satisfăcut așa că esti URAnos e drept la curtea de apel a zeilor el la recurs răstălmăcindu-și numele a spus eu URA nu-s nevastă-mea ți-am spus o Rhea cu maică-sa brucană trădătoare au pus la cale răzbunarea sub forma unui bulgăre-nroșit pe care naivul eu l-am înghițit pînă la urmă-am fost și mazilit dar treaba cu copiii ce-i cu ei de ce i-ai înghițit păi nu ți-am spus eram mîhnit... nu văd... ba vezi eu te-am... citit la mine ai venit mîhnit că pruncii tăi ca și ai mei de... sînt văzuți neterminați handicapați și aruncați la... Atelier dar nu-i deloc adevărat... te-nșeli subconștientul deja lucrează infernal și printr-un clik "neterminații" vor fi-nghițiți de haosul primar dar eu... știu tu nu ești Tantal copiii nu-ți măcelărești să-i dai ca hrană meselor cerești ca test de perspicacitate o Kronos cît de rău mai ești și totuși eu îți dau dreptate... te las mă duc să meditez...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate