agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-10-08 | |
...In lumina soarelui,care orbindu`ti privirea iti sapa pe obraz albie de rau,voi fi eu..Daca vei rataci in lumina tainica de luna,ma vei gasi pe mine..A trebuit sa`ti spun"la revedere" ,dar nu"adio"..Pt ca,desi am zis cat am putut de tare cuvantul asta apasator si uracios,"adio",am simtit doar un debusulat"la revedere"..A trecut atata timp de cand nu am mai lasat umbrele noastre sa mearga una langa alta,incat mi`e anapoda sa privesc in urma,de teama sa nu duc din nou sensibiltatea mea la extreme.Stii,ma gandeam la mine,in momentul in care,poate,ne vom reintalni.Mi`e jena sa nu apara gesturi stangace,mi`e absolut sigur ca inima o sa mi`o ia razna,pulsul o sa mi se accelereze,privirea o sa`mi fie incetzosata de 100 de intepaturi de ac,iar pe franghia vietii mele se vor croseta noduri ..Ma intreb totusi daca vei fi acelasi tu enigmatic,pe care l`am descoperit la fel cum un copil descopera sanul mamei.
E un aer apropiat de irespirabil,iar razele soarelui se incapatzaneaza sa`si presara pulberea pe pleoapele mele.Cu toate astea,deja astept toamna,ca sa pot sorbi iar parfumul tau,blocat in simturile mele...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate