agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-11-22 | |
teo nu-și găsește locul
e mult mai bătrân decât arătătorul de la ceasul lipit pe tencuiala peretelui alb noaptea de iarnă ticăie între două respirații acoperind clipele până dincolo de marginea privirii teo trage cearșaful vrând să rămână în noapte cu gândurile muiate în liniști soarbe din cuvinte ca dintr-o rugă nu are unde să plece se golește pe dinăuntru înșfacă o felie de aer și privește afară nimeni caută un drum o potecă ceva sau poate un nume reinventând totul acolo înăuntru lângă liniștea lipită de versantul drept al inimii au mai rămas câteva nervuri în care s-a refugiat viața teo s-a ascuns își lipește cuvintele de limbă și tace în timp ce-și amintește toate lucrurile vechi (parcă dintr-o altă dimensiune) cu mulți oameni și biserici renovate în alb ceva se întâmplă teo se pierde pare să nu-și mai amintească numele tatălui confundă pruncii cicatricea ascunsă sub brățară s-a întins are culoarea galbenă și foarte puțin negru dar nu vrea să știe pentru el lumea se sfârșește în fiecare zi teo derulează imagini își vede mezinul îmbrăcat în hanoracul cu glugă neagră inima tace ceva începe să moară teo se face că doarme * singurătatea e o formă a vremii în care te ascunzi de teama să nu te afunzi în tine în timp ce te prefaci că trăiești...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate