agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-01-30 | | - Binecuvântat ești, Părintele meu cu glasul către Tine, am strigat când, uneori, sufletul meu până la lacrimi, e întristat!... Domnul meu, lasă-mă puțin durerea să-mi vărs înainte de a pleca în pământul întunecos când sub perdeaua nopții mă va acoperii, întunericul morții. Domnul meu, eu mă pierd ca om te rog, îndură-Te, nu mă lăsa să văd, altfel... lumea aceasta. Că, prin prisma ochilor mei oamenii de pe pământ par... șireți și răi! Un lăudăros laudă pe altul împreună, amăgesc un mincinos un mândru, pe alt mândru un orb pe alt orb păcătos un bolnav pe alt bolnăvicios. Toți iubesc darurile și umblă după răsplată nu judecă cu dreptate. Mai marii noștri... sunt răzvrătiți și mai toți oamenii sunt învrăjbiți. Toți sunt părtași cu furii toți aleargă pe calea minciunii fiecare împilește pe aproapele său făcându-și loruși, mai mare rău!... Oare!... cel tânăr, mereu se va purta obraznic cu mama sa? Acest popor, mereu va fi răzvratit și la inimă împietrit?... Credința e vorbă goală în vânt nu are nici un drept la cuvânt! Oamenii nu primesc “Cuvântul” Nu recunoasc nici “Legământul”. Doamne... nu înțeleg nepătrunsele Tale judecăți Tu judeci și pe cel drept ca și pe cel nedrept și cerți cu dragoste și cu dreptate și ca un Doctor sufletesc, îndrumi și tămăduiești, toate!!! Numai Tu cunoști, lucrurile viitoare înainte de a se întâmpla fără să-Þi vestească cineva. - Fiica Mea Ia un sul de hârtie și scrie: “Ascultă... Israele” voi întoarce sabia Mea împotriva Ta împotriva celor ce zic celui ce mărturisește: “Dumnezeu nu este!!!... Dumnezeu nu pedepsește!!!”... Voi umili pe cei răzvrătiți cei ce M-au părăsit, vor fi nimiciți. Mândria va fi pogorâtă semeția celor răi... smerită iar cei vicleni și răi vor intra în crăpăturile pământului de frica “Cuvântului” în prăpăstiile stâncilor în peșterile munților. Întoarce-te Israele și... de veți depărta urâciunile de la Fața Mea voi, veți fi iertați vii veți fi și vă voi binecuvânta! Cele bune voi trâmbițați “voi bine vestiți” la neamuri, limbi și popoare că iată, “pierzătorul de la miazănoapte” se apropie să piardă sufletele voastre. În Muntele Sionului, fugiți nu vă opriți... în Cetatea cea Sfântă intrați. “Ieșiți”... dintre cei răzvrătiți. Hai!... veniți să ne judecăm voi mai întâi să vorbiți, să vă apărați și să vă scoate-ți nevinovați. Păcatele voastre, ca cârmâzul, și ca purpura de va fi mai albe ca zăpada le voi albi. Și de mă veți asculta bunătățile pământului veți mânca... - O!... Doamne... ce nu primește, de la Tine, sluga Ta, “Cere și ți se va da!” printr-o cântare plină de iubire, cerem, să strălucească pe fruntea noastră “Lumina Bucuriei Dumnezeească!” Dragostea Ta, să ne înalțe sufletul plin de speranțe până la Porțile Ierusalimului Nou. Și prin tăria farmecului Tău lăudându-Te mereu să Te iubim, și să ne iubim așa cum spune “Legea Dragostei, Sfânta TREIME!”
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate