agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-07 | | Caracter La serviciu – leu, cu prietenii – vițel, acasă – șoricel. Vanitate Și-a pus în jurul frunții o ramură de laur după ce-i mâncase toate fructele. Dialectică La început a fost cuvântul. Abia după aceea s-a iscat cearta. Fricosul A intrat prin urechile acului, a ieșit dincolo și s-a pitit în sine, încuindu-se pe dinăuntru. Atitudine Fruntea sus, prietene! S-a dus vremea când trebuia s-o pleci trecând pe lângă monumentul prostiei. Discurs O luase pe arătură și doar vorbea unor intelectuali. Tendință Orice flux are și reflux, după cum explozia aduce și implozie. Tot așa și cu presa scrisă: au apărut foarte multe publicații, lumea cumpără mult dar citește din ce în ce mai puțin. Vremea când nu se vor cumpăra deloc nu-i prea departe pentru că s-au împuținat foarte mult cititorii. Prietenie “Bună dimineața, vecine!” Zâmbea, de dincolo de gard, strângând cuțitul. Constatare S-au certat din cauza câinelui. Păcat. Un câine e un câine, dar un om e o lume. Obraz Cer cuvântul, zise. Dar cuvântul se făcu că nu-l aude, și-l ocoli.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate