agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-26 | | Parlamentară Se făcea mult haz că-n Parlamentul României Mari a existat un deputat care pe toată durata mandatului său ar fi spus doar atât: “E curent, domnilor. Să închidem fereastra”. Astăzi avem parlamentari care preferă să stea în curent… Paradox Negația presupune afirmație, deci existența a ceea ce se neagă. Poziție Unii amenință cu greva, nu cu munca. Filosofie Cuvintele înlocuiesc lucrurile. Așa e. Dar ce păcat că stând pe cuvântul scaun, la cuvântul masă, mâncând cuvântul mâncare nu ne vom sătura. Singuri Rumegă. Unii paie, alții filmul întregii vieți. Socială Multe dureri de cap pentru înlăturarea durerilor de cap. Cunoaștere Auzim spunându-se: “Să cunoaștem tainele naturii!” Păi, dacă sunt taine, cum să le cunoaștem? Echilibru Cerem, cerem, dar ce dăm? Limite Să dorești ceva e normal. Să dorești cu ardoare e omenește. Să dorești cu violență e semnul bolii. Război Prima zi de pensii la bankomatul CEC-ului: coadă, înghesuială, vociferări, țipete, amenințări: “Treci, bă, la coadă, că te ard!” Pumni! Ca să vedeți cum poate începe un… război.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate