agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-08-09 | |
Vezi tu, darling, lucrurile sunt bune sau rele, oricât de pictor cu pasiune pentru nuanțat dejecțiile zilnice ai fi tu. O femeie e frumoasă sau urâtă, o femeie frumușică poate să fie la fel de bine o femeie urâțică, și de aici nu e decât un pas până la a fi urâtă de-a binelea. Cât despre tine, întotdeauna mi-ai fost simpatic pentru că știai să faci clătite, pentru că puteai să faci dragoste o săptămână fără încetare și pentru că imi ziceai : „du-te naibii” când simțeai că nu mai poți trăi fără mine.
Oile vin și pleacă, se reproduc, vezi tu, dacă nu le ai pe toate de la bun început , nu-i nici o problemă. Aș fi zis că oile noastre fac „stână” bună împreună. Darling, așa-i că o să te pierd...? O să pleci cu alta cu creierii mai puțin zburliți, cu pomeții mai evidenți, care știe să vorbească gelatinos, cu zahăr mult, mult. Așa-i că o să-ți bagi picioarele în compoziția de clătite când o să afli într-adevăr că mereu voi avea piele și oase și nu voi încăpea niciodată în tine. Sunt greu digerabilă. Se zice că în viață e frumos să fii sincer, să deschizi toate fermoarele și să-ți arăți mațele fără pudoare. E bine să le mai zici că e totul pe gratis. Ei nu știu, însă, că adevărul e subiectiv și că dacă îți sar în brațe atunci când spui că mă iubești, asta nu înseamnă că te și cred. Nu mai e nimic de zis decât că ai brațele mai fragile decât de obicei, te-ai săturat de strans în brațe femei, iar eu m-am săturat de sinceritate. Așa e vara mereu, aglomerație mare: femei frumoase, bărbați în călduri, oricui îi e dor de ceva, oricine se satură de ceva, diferă doar „timing-ul”, uneori fenomenul are loc (cel mai grav atunci) în cadrul unui cuplu, dar ei vor ști atunci că e nevoie să fie sinceri, să rezolve toată „treaba” asta cu „relația” lor care „scârțăie”; eu una sunt insolată și mi s-a aplecat de la piersici, până și „timing-ul” meu e prost, relația mea se duce dracu’ cu iubit cu tot (nu putea să se ducă singură?) și nu înțeleg de ce el nu e sincer în momentele astea și de ce mi-e poftă de încă o blestemată de piersică și de un ciorap lycra cu care să mă spânzur.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate