agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-09-11 | |
Clipeste si inchide-ma in pamantul ochilor, zambeste si prin sparturi de cremene patrunde-mi in suflet. Ramai mereu departe, mereu in tine ca sa te pot ajunge si niciodata nu-mi spune "da", intotdeauna "nu" , prin zeci de oglinzi priveste-ma in forma-mi perfecta.
Cauta-ma acolo unde lumini si umbre se joaca de-a v-ati ascunselea, in locul unde femeile au muschi si barbatii creier si unde eu nu sunt eu, ci doar o umbra a ceea ce voi fi. La a treia strigare a cocosului vei descoperi cine esti ( niciodata cine sunt ) si-mi vei ingadui poate sa-mi aflu la sanu-ti mormantul racoros. Vei dormi in acelasi vis tesut cu dibacie din bucati de viata clandestina si din iluzii in floare si vei asculta povestea vietii tale ce n-"A fost odata" caci n-a trait suficient de intens pentru a-si castiga finalul. Acum eu sunt cea care iti scrie destinul in care, vrei nu vrei, m-am inclus, si deocamdata finalul ramane: va continua...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate