agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-02 | |
Eu m-am întors încă odată,
Cu gândul zdruncinat de rău, Pe linia mereu curbată De blestematul “Prometeu” Eu m-am întors încă odată Fiindcă respect ce ți-am jurat Să merg pe calea fermecată Deși tu, poate, m-ai uitat. Eu m-am întors încă odată, Și încerc să fiu ce am fost mereu, Un idol pentru o mândră fată Sau poate chiar un “Dumnezeu”. Eu m-am întors încă odată Să îți redau ce ai avut, Încrederea nestrămutată, În sufletul unui “pierdut”. Eu m-am întors încă odată Cu rugămintea ce o știi Să-nseninez fruntea scăldată De atâtea lacrimi și urgii. Eu m-am întors încă odată Cum am făcut de atâtea ori, Să-ți dau din suflet seva toată, Să scap de chinuri și fiori. Eu m-am întors încă odată, Fiincă pe cruce ți-am jurat, Iar dacă tu mă uiți, măi fată, Fie-ți și duhul blestemat. Eu m-am întors, încă odată, Să nu mă sting de-atâta dor, Să plec cu inima-mpăcată, Să râd, să plâng, apoi . . . să mor. Eu m-am întors încă odată Să-ți spun un ultim legământ, Și ieri, și azi, viața toată, Te voi iubi. . .până-n mormânt.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate