agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-02-19 | | Mă trezesc modelând pe coala imaculată a privirii, gândul ce mă poartă către tine. Te așez în dreptul inimii și-mi deschid cartea sufletului, acolo găsind alfabetul iubirii. Îmi așez ochelarii departe de irisul ce-mi desenează conturul unei seri, acum așezate în brațele tale. Le ascult murmurul din adânc și le strâng în buchetul din verbul sărutat împlinire. Ce m-aș face fără seri? Aș îngenunchea la marginea nopții și aș aștepta să vină lumina bătând la fereastra ce deschide sărutul. Te-aș îngemăna în fiecare gând adunat în treptele ce le-am urcat ajungând la tine. Mă dăruiesc cu fiecare clipă, clipelor ce par îmbrăcate-n beteala răsăritului din ochii ce-mi călăuzesc zâmbetul. Așez șevaletul trupurilor noastre și, pictez în jurul lui inimi dansând firul de iarbă ce se înalță la picioarele iubirii. Fiecare culoare a curcubeului își găsește locul în dreptul trăirilor noastre, cerându-le să spună când să oprească dansul deasupra dimineților. Ce aș mai putea cere vieții? Să mă lase să-ți sărut mirosul ce mă cheamă din buzele flămânde de doruri, așteptate-n seri. Aici și acolo, trupuri ce se înlănțuie-n cel mai frumos dans al serii.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate