agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-03-23 | | „Nu te voi uita nicicind” Știu că nimeni n-o să poată Din minte să mi te scoată Fiindcă te-am iubit pe tine Chiar mai mult decît pe sine. Te-am iubit extrem de mult Și cu tine aș fi vrut Să fiu toată viața mea Mereu să-mi fii alăturea. Dar ai plecat și m-ai lăsat Cu sufletul însîngerat Deși durerea a trecut Nu voi putea ca să te uit. Nu te-oi uita nicicînd pe tine Cum noi prin dealuri și coline Ne îmbrățișam ne sărutam Ne alintam ne mîngîiam. De-aș putea timpul da înapoi Ca iarăsi să mai fim în doi Vreau iarăși să plutesc în nori Să simt ai dragostei fiori. Cum inima îmi bate tare A ta adîncă răsuflare Și buzele ce îmi șopteau Ce cu nesaț mă sărutau. Și a tale brațe fine Ce mă atingeau pe mine Ochișorii tăi albaștri Ce luceau ca și doi aștri. Vom fi în doi dacă dorești Dacă tu încă mă iubești De vei simți că ar fi bine Să-ți ceri iertare de la mine.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate