agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-03-29 | |
„Frumoasă fată”
Frumoasă fată eu te-am iubit Dar tu pe mine acum m-ai părăsit Doar tu știi care a fost motivul Gol și pustiu mi-e sufletul. În mintea mea tu încă mai trăiești Și-n inima mea tu încă locuiești Al meu gînd este doar le tine Cine te iubește la fel ca mine? Cine ți-ar aduce la lumea la picioare Cine –ți este pentru tine steaua lucitoare Cine perfect te înțelege chiar de e greu E evident acela sunt doar eu. O cît de mult am vrut să fii a mea Să-ți dăruiesc iubirea mea și fericirea Alăturea de mine să te am oricînd Căci pentru mine ești cerul pe pămînt. Oricît încerc dar să te uit nu pot Tu pentru mine ai fostr și acum ești tot Tot ce am căutat eu într-o fată În care m-am îndrăgostit lulea deodată. Tu știi că ochii ce nu se văd se uită Dar tu pe mine te rog atent ascultă Mai mult de un an eu nu te-am văzut Dar nu te-am uitat nu am putut. Tu pentru mine ești tot le ce-am visat Fata ce ce atît de mult am căuatat Ești tot ce eu vreodată mi-am dorit Căci eu pe tine te iubesc la nesfîrșit. Alături de tine toată viața mi-aș petrece Aș încălzi mereu inima ta rece Pentru tine aș trece prin foc și pară Căci ți-am demonstrat că te iubesc a cîta oară.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate