agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-03 | |
M-am gândit să-mi scot scheletul la o promenadă...m-am certat îndelung cu umbra până să o conving să ne lase puțină intimitate...i-am făcut clătite din pulpane cu sos sărat de lacrimi...
În drum mi-am luat otravă dulce, vroiam să uit... Fumând pasiv o țigară cu vecinul, mi-am amintit de tine. Iar te-am uitat în sertarul prăfuit al garsonierei în care ne-am iubit dintâi. Știu că te-am lăsat pachet cu amintirea de la munte, în hârtia ciufulită de timp. Ieri m-am lovit cu ceafa de tocul cerului și m-am gândit că nu se mai poate, trebuia să scap de umbră, s-o smulg din tălpi, să-i scot ochii și să-i arunc în foc. Mereu mă imita, stârnind hazul celor din spate. Făcea pe clovnul punându-și cerceii roșii și eșarfa mea de sticlă! Ieri... Azi mi-am dat seama că n-am visat nimic pentru că n-am reușit să-mi împreunez pleoapele. Am aruncat pe mine cămașa verde în carouri și am înghițit sec o coajă de mucegai din sticla veacurilor. Mi-am ars degetele cu cafea fierbinte, mă simțeam vinovată să te scot din sertar. Te-am găsit palid, cu privirile ațintite în golul podelei negre. Te-am stropit cu sânge rece și te-ai trezit. Băuseși aceeași otravă pe care am băut-o eu: amăgirea de iubire cu esență de venin. Ce-ar fi să dansăm pe muzică de înmormântare? Așteaptă să fierb un trunchi de stejar, să te alint cu ceai îndulcit de buzele mele uscate. Stai să fac patul, să-i pun haina de mătase și să-l trimit la plimbare. N-avem nevoie de el. Mă scutur bine de umezeală și mă las pe spatele tău. Îți masez fruntea, brațele, te înfășor în cămașa ta verde. Îmi apeși buzele într-o sărutare și mă tragi pe pieptul tău infinit. Îmi șoptești ce-am așteptat de lumea trecută. Îmi chem umbra înapoi. Azi m-am otrăvit cu tine! Azi...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate