agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-03 | |
Fata aceea mi-a ramas in gand...cum pot s-o ajut,spuneti-mi cum pot s-o ajut?!
Ma intorceam spre casa,pe Calea Lactee,asa-i spunem noi,dupa cateva sticle strazii Calea Nationala.E strada care desparte orasul,care il uneste in acelas timp.De fapt leaga zona industriala,ha, industriala,a fost o zona industriala...,piata si cartierele limitrofe.Sunt suficient de ametit sa-mi para frumoasa viata,si mult prea traz pentru a crede ca merita sa te pierzi intr-o poveste de iubire.Cum poate fi frumoasa viata fara iubire?Nu poate.De ce nu cred?Am atatia ani cate femei m-au iubit,mai putini,sunt copil,o,Doamne.Nu stiu daca toate femeile m-au iubit de-adevaratelea s-au si ele repetau pentru Marele Spectacol,stiu doar ca timpul trecea mai ,mai,mai usor,si de fiecare data eram sigur ca sunt pregatit,ca urmatoarea va fi Ea. Intr-o zi a venit.Nu stiu cand,am pierdut notiunea timpului.Mult prea devreme,viata nu mi-a pregatit decorul pentru Marele Spectacol...am fost nevoit sa ma fac ca ploua.Uite-asa!Sunt tare destept si stapanesc bine rolul pentru care ma pregatesc de cand eram atom. O adiere stravezie a trecut pe langa mine si privirea ei,atat de trista ca n-am putut s-o compar cu nimic,nici nu prea mi-am batut capul.N-are sens.De fapt,nu vreau sa-mi fie mila de ea,vreau doar sa inteleaga,s-o fac sa inteleaga,draga de ea,care-i sfaraiala cu spectacolul. Cand gandesc toate acestea,prin ochii mintii imi rataceste privirea ei plumburie,...Spectacolul nostru nu va avea loc,nu,nu sunt pregatit,dar vreau s-o ajut,sa inteleaga legile existentei pe planeta aceasta...imi place de mine,de-mi vine sa vomit,m-am ancorat bine in existenta,imi place,pentru ca o inteleg...cum de nu pricepe ce vreau s-o invat...e atat de simplu sa traiesti ca un biodon...ah,ce bine ca ma ironizez doar,ca din visul meu DE IUBIRE a ramas doar ironia si bucuria de ...la Dracu...Ajutati-ma s-o ajut...nu conteaza daca ea are nevoie de lectii,sau de mine,trebuie sa inteleaga... E atat de simplu sa faci diferenta intre o coca-cola si un borcan DE carmol!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate