agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-03-27 | |
Nuante de verde.
Soapte de vant insinuat printre scoarta si pigmenti si excrescente vegetale. Efemeride consumandu-si clipa colorata. Explozii de caldura si lumina. Culori delicate maculand verdele,cu timiditate, parca cerandu-si iertare. Deasupra albastru si alb si galben. Un Dumnezeu care someaza trist de cateva mii de ani.Intr-o seara mi-a spus ca dorinta Lui suprema este sa fie bunic si ca Isi pusese mari sperante in Isus."N-a inteles nimic" a suspinat El cu tristete. In aceeasi seara mi-a mai spus ca Isi construieste o planeta numai pentru El. Va arata exact ca peisajul de primavara dintr-un tablou pe care l-a vazut in tinerete. Cica sa nu indraznesc sa-mi inchipui ca Se refera la Primavara lui Botticeli.Atunci mi-a explicat de ce au ingerii figuri efeminate. Pentru ca sunt implacabili ca femeile. "O fi" mi-am zis ca doar el le-a facut pe toate. Chiar si pe ea. PRIMAVARA !!!! Doar oamenii sunt in plus. Intotdeauna au fost asa.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate