agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-04-12 | | Înscris în bibliotecă de A
3 - Viața nu este nici simplă nici complicată, nici limpede nici mohorâtă, nici contradictorie nici coerentă. Este - și atâta tot. Numai limbajul o ordonează sau o complică, o luminează sau o întunecă, o diversifică sau o unifică. (Citadelle, LXVII)
6 - Nu cerem să fim veșnici, ci să nu vedem actele și faptele pierzându-și brusc sensul. Pentru că atunci se arată și vidul care ne înconjoară. (Vol de Nuit, XIX) 8 - Ca să simți că exiști, ai nevoie în jurul tău de realități durabile. (Courrier Sud, II 6) 10 - Dramele sunt puține în viață; rămân de lichidat atât de puține prietenii, gingășii, iubiri… (Courrier Sud, II 6) 17 - Tristețea este legată de freamătul vieții. (Terre des Hommes, VI 7) 22 - Viața nu are sens decât dacă o schimbi cât de cât. (Citadelle, V) 24 - [...] Cu viața se întâmplă ceea ce se întâmplă cu opaițul: l-ai făcut, l-ai dichisit, dar de luimnat nu luminează dacă nu-l aprinzi. (Citadelle, XLVII) 26 - Tendința de a supraviețui domină orice altă tendință. Dar prezentul vieții este de neprețuit și sunt dator să-i salvez în mine lumina. (Citadelle, CXCI)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate