agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-04-21 | |
Doua suflete triste...
Parfumul lui, parfumul ei, o congruentza perfecta si ucigatoare. Senzatii ce scot la iveala adevar, doi straini ce se mint , dominate de un orgoliu marsav. Suflete pure de copii, macinate de desertaciune si dezamagire ,iubirea pare departe , firavitatea zacand intr-o mlastina a sufletului. Un barbat, o femeie, un tot ce a murit, o umbra de mangaiere, de tandrete, acum 2 straini ce nici chipul nu-si stiu. Doar privirea adanca si beata de o nostalgie bolnava, obsesiva, fatala e tot ce-i mai leaga. El luandu-si seva din amintiri, ea traind placerea momentului, dar doi suferinzi ce odinioara isi beau fericirea din acelasi pahar, devenit in prezent o cupa de venin. Doua buze ce tanjesc dupa caldura fruntii, roseata obrajilor si dulceata privirii , doua buze ce-o ruga de lacrimi curajul mai au sa rosteasca. Un trup flagelat, pangarit de amintiri mult prea ardente, un suflet pustiu chinuit ce zare intr-o balta de sange, foc si noroi. Un pret mult prea mare: o picatura de viata pentru o viata de moarte. Un barbat, o femeie, fiziologic diferiti, dar totusi oameni dominate de sentimente…sentimente ucise…poate de el…poate de ea…doi vinovati….doi condamnati!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate