agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-05-29 | |
nimic inainte
nimic dupa Doamne de parca nici arhivele secrete nu-ti pastreaza urma nici memoria colectiva a gazelor nici sanul si coapsa iubitei martirizate pe septembrie 14 nici gesturile prietenilor de-o viata deveniti dusmani peste noapte din motive ce - la o prima analiza a manuscriselor - imi scapa de parca nici anii prin care-ai trecut (minjindu-ti cizmele cu noroiul si flegmele atator si-atator care doreau un loc mai in fata la coada s-apuce si ei firimitura prin-ci-pi-a-la a poetului dement in orele mici ale noptii calarind fecioare de-a valma sau ucigandu-si copiii in palma) nu mai exista. nimic niente nema nada rien nothing anonim 100% in vremuri posacite de tranzitie cu pistolul PIB la tampla am incercat sa sap o fantana pentru doar patru metri de apa necontorizata de Regia Autonoma a Ploilor Pasagere si mai aveam un an cand am fost atentionat pe canale oculte functionand i-re-pro-sa-bil ca foreza risca sa ajunga in curtea marelui popor prieten chinez si gata scandalul (foreza, trebuie sa recunosc, o luase razna din cauza exploziilor solare) mi-au taiat curentul pe motiv de gaura neagra fantana mi-au scos-o la privatizare licitatie in plic inchis prin anunt public intr-o fituica de cartier citita de aurolaci si fetele de pe linia de centura "sapa, Mihaiule, imi sopteste conspirativ nevoie mare Bedranos de peste dealul mosului Gherasim, dupa nimic tot mai este ceva daca ti se face a radere-plangere-sictir lasa naibii sapatul roaga-te pentru iertarea pacatelor preda pistolul celor din urma si vino la mine te invat eu cum sa incepi din partea cealalta cu foreza-n spinare..."
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate