agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-09-26 | |
Mi-am dat întâlnire cu fericirea și-am adormit.
Mi-am dat întâlnire cu mine și n-am ajuns. Crengile de măr și-au dat întâlnire cu pământul, fiindcă roșu era împovărător , chiar amețitor și le trecea doar cu miros de iarbă. Verdele văratic și-a dat întâlnire cu albastrul de Voroneț să povestească despre ruginitele toamne. Odată, mi-am dat întâlnire cu nemurirea, care a venit descălțată, fără "ne", ca o fată cu doi pepeni galbeni la ureche, în loc de cireșe vișinii. Râurile, după ce o viață întreagă curtează dealurile și le sărută picioarele, în final se întâlnesc tot cu marea. Mi-am dat întâlnire cu înțelepciunea, care, într-un moment de slăbiciune a recunoscut că, dacă eram băiat deștept, mă întâlneam cu iubirea și a plecat, fără să-mi spună unde. Cred că era îndrăgostită. Cu lumina mi-am dat întâlnire în casa întunericului și atunci acesta a fugit de-acasă, ca speriat de tămâie. Dimineața se întâlnește cu noaptea, care se supără când îi spune că nu e boreală. Durerea a rămas împietrită când, așteptând viața, a venit prima dată strigătul. Mi-am promis că o să mă întâlnesc cu nepoții nepoților mei, dar, încă, n-am iubit suficient de tare să-mi pot ține promisiunea. Mă întâlnesc adesea cu oameni care nu mai sunt, decât în sufletul meu, vorbim destul de mult, dar apoi, când sunt singur, mă întreb dacă, nu cumva, n-am suflet. Stalactitele se întâlnesc cu stalagmitele și fac gratii să păzească râurile subterane, de care noi nu știm, din Peștera Urșilor. Când am vrut să-l întâlnesc pe Dumnezeu, mi-a spus: "Am fost tot timpul cu tine, fiule, pretutindeni, dar tu nu M-ai văzut".
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate