agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3565 .



După un an și o zi
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [agon Dreamer67 ]

2004-05-10  |     | 



Mai mereu m-au atras depărtările și poate ca tocmai de aceea mi-a fost dăruită o viață într-un spațiu restrâns trăitor cu impresia că toate cele depărtate mă cheamă sau îmi duc dorul ... nimic mai mult decât o iluzie, în nădejdea unui tren care să mă poarte într-un loc mai bun unde soarele ar putea da în copt mai devreme fără să îmbătrânească pământul și oamenii ... în urmă cu un an și o zi veneam printre voi cu umbrele ierburilor născute singure ca uitare de sine pe când din cer mai cădeau rar stele obosite devenind spirit și viață interioară ... înlăuntrul meu pâlpâia ceva simplu precum bucuria sufletelor aproape, căutam să înlocuiesc vorbele și înțelepciunea vieții cu prietenia de dincolo de șoapte ... căutam un nume vieții fără de nume transformând muntele de aer în ceva transparent și ușor ca propria respirație, cântece prin care intră și iese viața ... din privirile voastre întoarse o clipă coboram adulmecând neliniștea spațiului crescut între două lumi, se dăruia lumina ierbii și lutului în schimburi tainice de simțăminte, ades trăiam în coaja mult prea strâmtă a unui copac să-și poată plezni mugurii câte-o patimă verde pe ramurile-mi bolnave ... am învățat multe alături de voi, vă citeam printre semne si cuvinte închipuite cu ochii deschiși până la câmpurile dezgolite sprijinindu-și bărbia în toiagul unui drumeț care nutrea cine mai știe ce speranțe ... azi încă un contur mi se înfășoară în țesături lumești de dragul unui oaspete întâmplător ... mulțumesc frumos vouă și să fiți iubiți :)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!