agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2000-12-04 | |
1.
El, s-a suparat pe mine, Mda, era de asteptat, Stie el prea bine cine Ca acum e bosumflat. 1 bis. Comprese cu apa rece? Asta desumfla cel mai bine Daca-l pup oare i-o trece? Dar...el... m-o pupa pe mine? 2. Sampanie-a baut din biberon, N-o spun cine , ca-i secret! De-o s-auzi cumva un zvon, Raspandeste-l, dar discret! 2. bis Si de citeste chiar acuma Am pus-o de-o chelfaneala! Zice ca se-ngroasa gluma. Tulai Doamne, ce scofala! 3. Nu credeam s-o vad si p-asta! Sa am de ales cum am acum! A cazut pe noi napasta, Votam bunica sau bum-bum? 3 bis Ulei ca la bunica nu-i Decat la bunica-n pod Pune dom'le pusca-n cui oameni suntem, nu norod! 5. Don'cry for me Europa E-adevarat ca nu m-ai vrut Si-acuma ma paste sincopa Hey, alo, unde-ai disparut???!! 6. Razboiul nu e joaca stiu, Dar tare-as declara razboi! Americii, c-as vrea sa-i fiu Macar un sconcs, un pitigoi! 7. ) Ai votat atunci schimbarea S-abia azi o recunosti Cand din nou te-atrage zarea Brucane, stupid "e"prosti? 8. Scuze, Brucane, desi prea tarziu, Jos clopu' - acum in fatza ta N-am inteles, acum abia o stiu Gresela -n cifra doar era... ....................................( consta)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate