agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-09 | |
I AM
all here... yet all you’re able to perceive of me is a part of my Dream. Illusions? Rather a deeply seductive mask of disillusions… - “You’re beautiful !” - No ! You are what’s beautiful about me ! …Și a trecut înc-o fracțiune de secundă, s-a înecat într-o “mine” evazivă, și-n urma ei a căzut, ca un astru ce-a fost, AM fost (I WAS Was I ?) ca un demon izgonit, blestemat, Îngerul roșu renegîndu-și propriul sine, să elibereze un loc în ceruri, să lase respirația să respire, și creația să se 'recreeze', ...ca o dorință neîmplinită (I AM) o stea rătăcită, speranță, credință alimentată dintr-o lipsă oase care mușcă, cu-o foame nestăpînită de ființă – neființă. Ești singur, iubitule ? Ești încă singur, chiar și acum, cînd mi-am rupt sufletul în două pentru a creea un nou întreg din sfertul jumătății mele ? pentru tine… pentru noi ! Vorbele tale, întinse, ape curgătoare pe al meu contur, formele și semnele, nespusele semne : “Luna, apa, noaptea rece, și Totul, restul…” pînă am ajuns la tine (adînc în tine). Mîna ta, în colțul visării noastre, s-a întins spre mine ca o linie de orizont inefabilă. A trezit-o pe-a mea, a deschis pumnul s-a-ncheiat lupta cu vidul sub mîngîieri, atingeri, AMIN(tiri) de viață, bătăile inimii există ! Se aud, (All here, all part of me, (a)part of us). Și a venit din urmă, ea, mîna mea, într-a ta, să deschidă cerul, cu al ei avînt, ca pe un suflet în sînge, o rană, uitată, infectă, fierbinte... Vulcanul ! Ritualul nostru, cele trei lumînări care aprind noaptea cu flacăra lor, incendiul, (breathtaking notion, “motion, poetry in” and more... I AM YOU.) * * * I AM all here... yet all you’re able to perceive of me is a part of my Dream. Illusions? Rather a deeply seductive mask of disillusions… - “You’re beautiful !” - No ! You are what’s beautiful about me ! …Și a trecut înc-o fracțiune de secundă, s-a înecat într-o “mine” evazivă, și-n urma ei a căzut, ca un astru ce-a fost, AM fost (I WAS, Was I ?) ca un demon izgonit, blestemat, Îngerul roșu renegîndu-și propriul sine, să elibereze un loc în ceruri, să lase respirația să respire, și creația să se 'recreeze'... ca o dorință neîmplinită... (I AM), o stea rătăcită, speranță, credință alimentată dintr-o lipsă, oase care mușcă, cu-o foame nestăpînită de ființă – neființă. Ești singur, iubitule ? Ești încă singur, chiar și acum, cînd mi-am rupt sufletul în două pentru a creea un nou întreg din sfertul jumătății mele ? pentru tine… pentru noi ! Vorbele tale, întinse, ape curgătoare, pe al meu contur… formele și semnele, nespusele semne : “Luna, apa, noaptea rece și Totul, restul…” pînă am ajuns la tine (adînc în tine). Mîna ta, în colțul visării noastre, s-a întins spre mine ca o linie de orizont inefabilă. A trezit-o pe-a mea, a deschis pumnul, s-a-ncheiat lupta cu vidul sub mîngîieri, atingeri, amin(tiri) de viață. Bătăile inimii există! Se aud (All here, all part of me, (a)part of us). Și a venit din urmă, ea, mîna mea, într-a ta, să deschidă cerul, cu al ei avînt, ca pe un suflet în sînge, o rană uitată, infectă, fierbinte... Vulcanul ! Ritualul nostru, cele trei lumînări care aprind noaptea cu flacăra lor, incendiul, (breathtaking notion, “motion, poetry in” and more... I AM YOU.)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate