agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-23 | | “Doar tu” Doar tu mă înțelegi Scumpetea mea frumoasă Mă aștepți săptămîni întregi Ca să revin la noi acasă. În casa sufletului nostru Ce găzduiește doar pe noi Pe mine un poet sihastru Și tu zîna cu brațe moi. Pe tine te voi aștepata oricînd Căci tu ești tot ce îmi doresc Îmi place cînd te văd zîmbind Cînd ochii de fericie îți sclipesc. Pe nimeni n-am iubit așa Așa cum te iubesc pe tine Nimeni la fel nu mă atrăgea Căci tu nu ești ca orișicine. Tu ești o fată specială Ce la nebunie o iubesc Ești o copilă genială Pe care n-am s-o părăsec. Voi fi cu tine totdeauna Pîna la ultima suflare Căci pentru mine tu ești una Iubita mea scăldată-n soare Tu ești exact cum te-am dorit Șii mulțumesc lui dumnezeu Că mie mi te-a dăruit Și doar a mea vei fi mereu. Mereu la pieptul meu vei fi Și îți voi vorbi în șoapte Vei fi a mea în orice zi Și în fiecare noapte.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate