agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-30 | |
uneori dorm fara
sa visez, ma duc in fire si dansez si pe urma sunt treaz o zi. pe urma ma posomorasc hotarat doua saptamani si mi se strang pe sub ochi riduri de fitze. si alunitzele dau-napoi. si-atunci ma gandesc c-am doua coi sau coaie si-mi doresc o nevasta sa le pliveasca-n cazma. si sa stea cu mine pana trece iarna. pe urma in vama ma duc sa-mi schimb maruntisul din buzunare contra boli cronice, cardiovasculare, care se livreaza cu tot cu insigna si certificat de inmnatriculare. si te simti mare si contingent. intr-un univers decadent. hehe. de-aia-i vara scurta, ca sa nu te lasi pe burta la soare. sa nu-ti prajesti fundicul pana la asfintitul pervers. ca sa pleci si sa dormi si sa versi. mereu sub amenintare. pana cand speriat, o sa torni totul, o sa torni totul la sectie, pentru-o banala erectie, ca sa vezi cum e. si sa-ti doresti iar sa nu mai fie. si sa te uiti la oameni cu chelie in timp ce-ti pica dintii. iar parintii se uita la tine si zic c-o sa ajungi ca ei, adica rau. si mie mi-e rau. dar viata e buna si-astept o nebuna. sa ma salveze. mai are 3 ani sau ceva. dup-aia o sa plec in canada. si o sa fac copii sub frunzele palmate de artar. si o sa fiu gras si cu shag o sa scriu aforisme si in loc de dinte, proteza. pe cine pacalim. asceza? vine la mine o reporterita tropaind. are fundul cald inca dupa pantecului iubitului de-azi noapte. e ora 7.23. poate pot sa plec acasa sa ma culc.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate