agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-05-03 | | Înscris în bibliotecă de Yigru Zeltil
I
fragmente cuante impurități într-un cristal, galaxiile heliu, miez al Apei, scânteind și trupuri, ceruri, literele Cărții sau întâmplările ce sunt întru amiază asemeni razei ce se țese-n frunze, povestind ce-i zborul, plutirea, așezarea apelor, a gândului, deasupra semnelor ca într-un nor de pace solzi, de-ar cădea, de pe ochi, zilele de amintire ninsoare, viscolită-n flăcări, vremea II linia pe dinăuntru, sfera minunat infoliu punctul explozia, dubla explozie căderea simultană a universului în punct și a punctului în univers punctul este poarta prin care universul poate ieși în afara lui neclintit, în plină mișcare ca săgețile privite din față mărginind universul, dispare când legea îl uită și e cheie în clipa contrarie pulsând punctul, simetrie a lumii față de el toate sunt la egală distanță orice inegalitate l-ar umple de vid vidul cărnii sau al focului dar punctul nu există decât în afara timpului, a distanțelor pentru că el e însăși timpul distanța dar nu există decât în afara sa fiind puntea dintre logică și rarefiere punctul echilibrează universul pentru că este intersecția tuturor formelor din univers Geometria descompunerea luminii geometria - lege a lumilor închise ca și punctul ca și dreapta ca și volumul geometria este o ierarhie este obsesia cristalelor, a muzicii este un atavism atavismul muzicii și al cristalelor geometria e morală fiind totdeauna pozitivă și se hrănește din ea însăși ca piramida din propriul său vârf geometria este o succesiune de secțiuni prin explozia axiomelor perfect e triunghiul nu cercul fiind însăși esența geometriei : fragment și înclinare. Întreită Monadă cercul este un caz particular al unghiului care se închide și este particular pentru că dispare fragmentul toate razele având aceleași proprietăți cercul devine instabil nu are sens de mișcare este un punct bolnav de spațiu hidrocefal triunghiul e fecund sfera ca și cercul necontradictorie, nulă pătratul exclude contradicția conținând-o sfera, cercul, cad în centru, se prăbușesc în centru totul depinde de centru ca o piramidă ce și-ar pierde sensul Als ob atrasă în același timp de o gravitație bizară Geometria este haosul care tinde spre axiome incertul care tinde spre Incontrolabil Geometria elimină tot ceea ce se poate ști pentru a ajunge la ceea ce nu se poate ști axioma Axiomele sunt în afara propriei lor geometrii Ele sunt neclintite dar geometria reprezintă evoluția lor mai exact, a câmpurilor, a oglinzilor aer dispus în versete în preajma fructei, a pânzei de paianjen metaforă plutind, străveziu, în metafore ca o mângâiere de galaxii Incidența rarefierea și complexitatea. Stadiile Axiomele nu există, sunt ireale nu există decât umbra lor iar sursa de lumină e sufletul Axiomele înseși sunt înclinările, secțiunile nuanțele, fațetele unei singure axiome Monas Monadum de neformulat. Evidentă în afara cuvintelor realitatea nu-i percepe decât anumite înclinări mimându-le fascinant cameleon ea le cuprinde nefiind cuprinsă și deci necunoscută pentru construcția logică, nocivă de fapt Axiomele sunt plexurile sunt momentele de contemplare, sunt împotriva geometriei pentru că geometria lor interioară, rămâne totdeauna necunoscută construcției pe care o generează, o radiază. este diferența dintre bisturiu și cadavru și deci operatul de ce nu viul de ce nu câștigătorul deci de ce nu cloroformul logicii Și muzica așa cum se așează * vezi ca un giulgiu dintre giulgiuri, răsărit (ținea în mână un crin, o sentință) viu și mai viu așa te dăruie sine-nflorit de o ființă axiomele sunt stări de contemplație geometria s-a născut din opoziția nisipului și a mării drept ca spada gândul razei geometria e un animal de nisip e o lume de nisip, fără aer, fără apă, fără nimic altceva decât nisipurile și lipsa lor dar inventând aerul și apa imaginându-le pocale pentru metale rare și se alege umed și mocnit focul reamintire, Geometria este știina proprietăților golului este elogiul adus de gene, desăvârșirii III Neașteptat își întoarse către tine fața de fosfor Geometria Scheletul de magneziu, cum arde cu flăcări marine aberația aerului bolnav de iriși ce modifică depopulează proporțiile de autocontemplare pod în arc peste țărmuri carnivore perpendiculară și visul aur inexistent în plumb dar cu certitudinea care rămâne pe degete după ce ai atins pe întuneric un șarpe sau o marmură caldă, șovăitoare cu prospețimea unui cristal în care pătrunzi odată cu muzica Geometria proporție și ciclu devorând-ne lent ceremonie vis prin exactitate cum te umpli de șerpi în preajma maselor cu greii magneți ai zăpezilor gravifice ningând spre irisul fecund din centru Incandescență Poartă spre lumină, deci singurul loc care nu poate fi locuit nici de către sine nici de către oglinzile golului Doamne! atomii răcoare de rouă a focului liturghie a spațiului ocrotitoare rană gustând din focul neîngustat stâlp de flacără înaintea deșertului |
index
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate