agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-12-07 | |
Între uși, doar spațiul de ore
umbrea necunoscutul din direcția semnului de interzicere a folosirii mîinii drepte în folosuri publice fără drept de personalitate, autoare disparată, mîna accepta dictatul de zece poezii pe oră, avînd drept de joc anonim, pe un teren neutru. Da,mîna aceasta, care uneori se durea ea însăși de încordare transparenta timpul, îl materializa apoi dormea pe coșul de hîrtie nemulțumită, nerăsplătită pentru sine, răsplațindu-i doar pe alții, nevăzuți ca și ea, cu drept de sugrumare. Crima devenise un privilegiu al poeziei încadrate pe un teren exact, fotbalistic cu arbitrii vulgari, ignoranți, care pretindeau un joc impecabil, cu minge de purpură modelată din visul furat al altuia care nu știa să joace , nu avea habar de reguli sportive, dar scria ștințific mai bine decît academia Dej reînviată pe un teren de fotbal magnetic. În sfîrșit, mîna redevenea după un timp mobilă scriind mereu , mereu pentru alții care aveau mîini curate, vizibile și picioare mai tari decît ale lui Sindelar, așteptînd pe tușă un nou joc de fotbal de societate, antibanatic, antibaltic, ordonat, curat intrînd cîteodată chiar în prelungiri.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate