agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-13 | | Bunicul : Cum atingi coarda sensibilă a plăcerii voluptoase, inot in noapte la lumina lumănărilor Ești aici? Incertitudinea induce o stare onirica vreau să patrunzi fraudulos in spațiul meu intim, elegant, plin de mici șarmante perversități. Să stai la picioarele mele desfătindu-mi tarsienele. Sa imi oferi parcimonios caliciul, ținta oricarui bărbat sa răminem nebuni dar altfel, să ridem unul in celălat. Timpul se scurteaza scrie Dino Buzatti de aceia aleg insomnia chiar fară clopote simt ziua crispată pe marginea ceasului, o magma vegetală băntuie casa ta, uite eu strivesc senzual in dinți un bob de strugure copt, simți savoarea ? Sunt atit de bogat acum in atingere.. in simțurile mele tu mai goala decit luna. s-a facut brusc dimineață.. Scrisoare de la Bunica : Ca un fulger iți simt plecarea simt depărtarea ta ca o despicare o lamă de brici care taie talazuri un nod in git cu gustul verii noastre trenurile care pleaca sunt aceleași care vin gara e o simpla gară, doar orașul e străin. La operă Bunicii mergeau adeseori la operă. Mozart, Rossini.. Seri colorate, brăzdate de unduiri de dantele și mătasuri Trenul opreste in gara unui sat oarecare Zerlina si don Giovani fac dragoste sub felinarul primariei. Aria "In Spania are 1003 amante " il irita in mod deosebit pe bunicul . El nu ajunsese la nici macar 13. Dar incerca asiduu. Era datoria lui. Boala bunicii Alunec pe scara turnului, ma preling, am febră, frisoane mă intreb ce caut in camera dinspre răsarit, cind sufletul meu apune, clipa are un gust sălciu, varcolacii rup din mine bucăți intregi de roua, nu mai am aer, lespedea e atit de rece bărbate și eu incă nu am invățat sa fiu.. SA FIU .. Bunica lui James Joyce: "I put my arms around him yes and drew him down to me so he could feel my breasts all perfume yes and his heart was going like mad and yes I said yes I will yes."
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate