agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3137 .



O lume de căcat
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Bee Kid ]

2005-04-16  |     | 



Stau și mă gândesc la câte porcării văd în jurul meu, câtă falsitate, câtă prostie...
Astea au existat și acum 2000 de ani, și acum 1000 de ani, dar parcă niciodată nu au fost atât de evidente și peste tot.
Vezi copii de 7-8 ani înjurând de mama focului, aruncându-se în bătăi, băieți de 11-12 ani masturbându-se în timp ce se uită la filme porno si așa mai departe.
Asta ca să nu mai vorbim de așa zisele adolescente virgine, care ori se fut cu toata lumea, ori se duc acasă și-și bagă mâna-n cur. A dracu’ virginitate!
Și după ce că sunt curve, mai sunt și urâte și proaste și se îmbracă nenorocitele ca la circ: cât mai multe culori, să fie acolo, și haine de plesnesc pe ele, își mai pun tot felul de kitsch-uri, în urechi, la gât, în păr...
“Drăguțele” se mai și fardează și-și pun pudră d-aia pe față, dar nu așa, puțin, nuuuu, ele pun cu lopata, să facă tencuială, că scopul nu este să-și mai ascundă din urâțenie, din contră, se fac și mai urâte(dacă e posibil).
Dar nu se pregătesc așa degeaba, se pregătesc pentru prietenii lor, pentru viitorii prieteni, pentru tipii de pe stradă, ca să se uite după ele.
Și ăia, niște cuceritori!
Ce să ceri de la ei, când se îmbracă și ăia ca dracu’, își pun chiloți cu ață și toate porcăriile astea pentru fete.
E trist... plâng soarta asta de căcat a românilor, în special a orașului ăsta tâmpit, plin de maneliști împuțiți, pe care îi vezi pretutindeni.
Nici nu poți să mergi pe stradă fără să se ia ăștia de tine. Porcii dracu’!
Mai nou, și “respectabilii bătrânei” se holbează. Nu am nimic împotriva celor care stau acasă sau merg liniștiți pe stradă.
Eram săptămâna trecută în oraș, așteptam ca tot omul la semafor(că nu e bine să traversezi pe roșu) și lângă mine, o femeie de vreo 60-70 de ani. Toate bune și frumoase, până se întoarce asta să se uite la mine. Am zis că s-o uita așa, de plictiseală. De unde?! Se postează baba în fața mea și se uită cu atâta nesimțire, de parcă nu a auzit în viața ei de subtilitate.Am vrut să-i zic ceva, poate are o problemă, cum aș putea să o ajut...(ca un bun cetățean ce sunt), dar s-a făcut verde și a traversat femeia într-o grabă...
Acum mă întreb: să fi fost o problemă cu mine sau cu ea? Că mi s-a mai întamplat să se holbeze oamenii la mine(de nenumărate ori).
Nu știu exact ce se întâmplă cu oamenii ăștia de înnebunesc așa. Dar pe mine mă sperie și sper să ajungă să citească asta, că poate se mai vindecă.
Dar pe cine păcălesc? Ce să caute ei pe site-ul ăsta?
Se duc acolo, la poze cu femei dezbrăcate și filme porno...
Off, off, off... ce se întâmplă cu noi? Asta e cultură?

BEAU COLA ȘI ÎMI BAG ÎN BUZUNAR TOATE VISELE- O SÃ MOR CA TOÞI




.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!