agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4822 .



Scaietisme
proză [ ]

Colecţia: texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Scaietina ]

2005-05-28  |     | 



Albie de porci
Curățătorie ecologică prin atingeri morale. Dușurile verbale cu bulbuci și băile reci de șezut asigură o apretare nervoasă de lungă durată.

Amic - alibi trăsnind a trăscău.

Amică- justificare proaspăt bărbierită


Botoșei- pantofi căzuți în mintea copiilor.


Căsnicie- cel mai complet exercițiu de exorcizare.După ce sunt târâți demonii în mijlocul casei de obicei se pronunță divorțul.

Coafor- atelier în care se execută flocăieli profesioniste.

Coafură- modalitate facilă de a-ți smulge părul din cap cu mâna altuia
Consoartă- soartă care merge la coafor.

Contabil- individ meticulos care înainte de a-ți da o palmă calculează câte poate primi înapoi.

Certitudine
De câte ori îmi spui că n-o să mă părăsești niciodată știu sigur că ai pregătit un alt plan de evadare.

Circumstanțe atenuante
E adevărat, domnule judecător! M-am îndrăgostit la prima vedere dar am ucis-o numai după ce mi-am găsit ochelarii.


Diagnostic - se spune că prostia nu doare. Cred că ar trebui să mă caut de inteligență.Nu mă doare nimic.

Dușmănie - prietenie răcită la plămâni și coaptă la turtă.

Dușmănos - personaj colțos căruia îi cresc permanent dinți împotrivă.

Discriminare
Boala vacii nebune a lovit doar boii care își explorau latura feminină.


Efecte adverse
Nu-i adevărat că-ți crește nasul dacă spui minciuni, spuse măgarul scuturând din urechi.

Eclipsă
Tu ești Soarele meu!
Dacă nu-ți programezi o eclipsă plec să-mi caut o Umbră. M-am pârlit suficient...



Hiperbolizare- modalitate de acostare literară a genului feminin. După primele simptome de oboseală se recomandă Viagra. După primul infarct se recomandă insistent evitarea metaforelor.


Jogging
Masă de seară fugărită prin parc la cântatul cocoșilor.



Lacrimi - soluție salină pentru picioarele globilor oculari. Atenție! Þuica fiartă se administrează numai pe cale bucală.



Memorie – facultate pentru creier, frecventată la seral. Chiulangii se numesc amnezici iar șefii de promoție- elefanți.

Metaforă- figură de stil blondă care acostează meteoric pe cerul cetățenilor înzestrați cu imaginație și sensibilitate poetică.

Minciună- substantiv de gen feminin cu caracter hermafrodit. Organele de reproducere feminine se numesc minciunele, cele masculine au căpătat numele de gogonate.


Minijup- rezumat feminin pe înțelesul bărbaților.


Negociere- dacă moartea renunță la coasă, eu promit că nu mă las de fumat. Nu-mi surîde de loc să mă știu asasinată cu un obiect metalic.

Negru de supărare - culoare specială, obținută din galben ca turta de ceară, verde ca fierea și alb ca varul. Făcutul cu ou și oțet îi provoacă un luciu special și de durată.

Nefericirea mea- chestie pentru care nicodata n-am fost responsabilă. Semnez generoasă în biografiile lacrimogene ale tuturor cunoscuților. Nu mi-au mulțumit niciodată.

Nuntă- masă cu dar la care se plantează mărul discordiei. Irigatul rămâne în grija socrilor până la prima altoire. După următoarele intervin polițiștii de sector.


Oftalmologie cabalină
Când o să-mi garantezi că nu mă vezi decât pe mine, n-o să-ți mai scot ochii pentru revizie de trei ori pe zi. O singură dată înainte de culcare va fi suficient.

Optimism exagerat
Să te bagi în troaca porcilor și să te aștepți ca aceștia să fie vegetarieni.



Prezent- perioada de timp care se află în același loc cu vorbitorul. Înghesuiala provocată te împinge să acționezi live și să gândești altădată.

Prietenie -sentiment tip sport, decapotabil în funcție de vreme și necesități.

Precauție
Nu spune niciodată : te iubesc până la moarte dacă nu ai certitudinea că ți-a mai rămas de trăit foarte puțin.


Soacră- mamă repartizată pe bază de semnătură la oficiul stării civile. După nuntă, se ocupă cu detecția fisurilor din casele de piatră ale tinerilor însurăței. În lipsa lor, se angajează să le producă săpând îndârjit la temelie.

Socru- personaj blând care încearcă să acopere cu lopățica tranșeele săpate de consoartă.

Satisfacție
Nimeni n-a reușit vreodată să mă enerveze mai bine decât o fac eu însămi.

Scufundări
Când te simți prost nu explora sentimentul. S-ar putea să constați că ești exact așa cum te simți.

Sfoară-n țară
Sistem de comunicații autohton conceput spre deruta vrăjmașilor. Până reușesc să traducă vestea, la capătul celălalt a ajuns deja o altă poveste .


Strategie
Dacă te hotărăști să dai milităria jos din pod o să-ți fac reduceri avantajoase la dusul cu preșul.


Suzetă- înlocuitor de mamă, cu mâner.


Trecut - prezent îmbătrânit. Suportă ușor operațiile estetice, rujurile cu nuanțe sidefii și tunsorile la rotund.


Viitor- lucru manual în pe care îl execuți de unul singur și-l cercetezi împreună cu Aghiuță. De cele mai multe ori, acesta se scarpină încurcat între coarne și apoi te salută: "Maestre!"

&&&


Lângă landourile copiilor, viața e gureșă ca o vrăbiuță, lîngă cărucioarele bătrânilor se exprimă rezervat.


De fiecare dată când am încercat să privesc viața pe gaura cheii s-a găsit cineva să-mi dea cu ușa în cap.

Îți închipui? Până să te cunosc nu știam că există măgari de doi metri, blonzi și cu ochi albaștri.

Când măgarul suspină din amor, oile, convinse c-a apărut o nouă stea pe firmamentul muzicii hip hop, înființează un fan club.

Fiecare aspirație spre înalt a unei măgărițe aduce pe lume un catâr.

Nici cal nici măgar- se definește mândru, boul în curicullum.

N-am văzut nici un măgar beat dar toți bețivii pe care îi cunosc sunt măgari.





.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!