agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2577 .



nu sunt dependent
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [li ]

2005-06-09  |     | 



lumea mea se îndepărtează de tine direct proporțional cu gradul de întâmplare a acului. înfiptă tăcere în vene. sau sub limbă. cine ți-a zis, ursule, că nu se poate atinge absolutul numai din respir-inspir? azi sunt dumnezeul meu, garoul plesnește de furie toropită. trebuie doar s-o las să-mi intre sub vene, furișă. sunt aproape fericit. de aceea verbalizez strâmb și joc tenis de câmp cu globii oculari ai iubitelor venite să mă spele pe spate. sunt invidiat pentru inelul de argint, în el îmi țin colbul, nu știe mama. doar ana știe. e beată și ea. frumoasă. acum cinci minute i-aș fi tras două palme, acum i-aș spăla tălpile. ana, noi zburăm și nu ne împotrivim, ana, sunt cum ai dorit mereu, vegetal, colț-de-floare, cine-i animalul ăla care te inversa aseară în cleiul poftelor sale? mai târziu mă voi prelinge pe pereți. la poalele lor stă o fiolă, mă adun în ea, am și eu un loc pe lume. secundarul e electronic, așa că nu mă mai doare nici măcar trecerea timpului. mâine am de gând să fiu un led. gălbui. să pâlpâi zonele interzise și să le eliberez, să fiu intermitent către continuu, târându-mă printre ierburi, sâsâind privirile. oamenii au nevoie de indicatoare. eu am nevoie de prize.
e electronic totul. mecanizat. ciberspațiu. de-aia, mamă, tu ești singura căreia îi spun direct că mă droghez. numai trupul tău mai poate înțelege.
nările tavanului adulmecă foamea.
nu sunt dependent.
vreau doar să fiu azi
dumnezeul meu.

ana, tu ana, cad, tu vii de pe centură, cu aerul ăla nevinovat, post scriptum, ana, mai contează că știu că ești curvă, te iubesc, ana, fă un duș, floarea mea de metal, și soarbe-mă între aripi.
azi sunt dumnezeul meu, ana-mmmm-fe-ta-mi-na mea!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!