agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-24 | |
-Pui mic…
-Ce spui tu acolo? -Pui mic… repet eu, cu o privire copilărească și zâmbind… -Explică… -Cum adică? -Explică „mic”! -Of… m-ai pus in mare încurcătura… Așa simt eu… -Explică! -Of… Hm… O… o zână… o mică zână, drăgălașă, delicată și plină de viața… O combinație între zână și înger… delicată ca o zână, și plină de dragoste necondiționată precum un înger… Da… o combinație între o mică zână și un înger… -Nu! -Cum adică nu? -Nu-mi place! -Păi, da’ ce, trebuie să îți placă ție? E explicația mea. -Vreau alta! mă privește fermă și hotărâtă să obțină altă explicație. -Alta? am o privire ușor dezamăgită neștiind ce să inventez… Gata! Știu! O margaretă! -O floare? Mă faci floare? Mai ales că toate florile sunt mici. Zâmbesc fugar… -Crinul nu e mic. -Și totuși, mă faci plantă? Zâmbesc… -Draga mea, copilă, știi ce spunea bunul nostru Eliade despre oameni? -Ce? -„Oamenii sunt plante cu sistem circulatoriu!” -Deci noi suntem plante! izbucnim amândoi în râs… Vezi… te-am prins… -Eu revin la margareta mea. O margaretă. Micuța și suavă… ușoara în bătaia vântului! -Vântul ești tu… radem iar. -O margareta pe care o ador! O margaretă foarte iubăreață! Zâmbește larg, apoi isi schimba iară privirea. -Tot nu-mi place. Cum adică? Eu îți cer să îmi explici „mic”. Și tu îmi vii cu zâne și margarete? -Pui mic, știi foarte bine la ce mă refeream. zâmbesc ușor timid și cât se poate de îndrăgostit. -Așai! Se aruncă în brațele mele și mă sărută lung. Te iubesc!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate