agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-26 | | Grupaje. .Fosta siglă PCR:pile, cadouri, relatii, naravuri de care n-am scăpat,tinzând să capete dimensiuni astronomice. .Comoditate en-vogue:mai bine suporți inepțiile altora, decât să le scrii pe ale tale. Apele liniștite rod încet,adânc și sigur. Dă-i dușmanului tău putere și onoare,și fii sigur că-ți va rămâne fidel până la moarte. .Batrânețea:moarte lentă, sigură, dar pe care fiecare ne-o dorim in somn. .Fidelitatea în amor:lung prilej de durere,că mii de lacrimi cere,n-ajung și tot mai cere. .Oamenii politici:cei care te păcălesc cu lozinci, false virtuți în numele adevarului de care fug ca dracu' de tămâie. .Înțelepciune:când toți te înșală și se înșală,resemnează-te cu:"scopul scuză mijloacele"și nu mai spera în adevăr. .Visuri spulberate:a fost odată o vreme când patima urmărea adevărul. .Descărcare sufletească:se face prin lacrimi, dar lasă sechele in suflet.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate