agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-03-06 | |
Este o bondoacă mică și îndesată de 15,2 ani, cu un cap mongoloid și creier mic, cu substanță cenușie săracă și fără speranțe de ameliorare.
Bondoaca este o gâsculiță cu visuri și speranțe, infiltrată de Horia Moculescu la ștrandul Titan. Gâsculița noastră făcea demonstrații de imagine cu cinci fițe pe secundă și se uita înapoi dacă are admiratori(n-avea). Avea o puzderie de indiferenți și de-asta începuse să sufere, iar Moculescu ca s-o scoată din încurcătură i-a promis că o face vedetă de serviciu. El nu folosise termenul până atunci și a vrut să-i spună surogat de vedetă, dar pentru că el era în timpul serviciului, a denumit-o și pe ea la fel. „A admirat-o” și i-a promis să mai dea pe-acolo, c-ar putea avea șanse dacă nu-i mai vine titulara, care era în protest financiar. Idolul ei era Gianina Corondan, care o știa de când era ea în cârpe, iar Gianina prezenta timpul probabil la Pro-Tv. Acum i-a copiat și mai tare modelul, are o coafură policoloră, zuluful stâng de culoare verde cu 15 cm mai lung, cel drept, violet spre albastru și intercalații maronii. Are unghii false pe care și le admiră din 5 în 5 minute, e ornată cu sârmulițe de gablonz patinate de vreme, ca să dea impresia de epocă. N-o prea dă mintea afară din casă, dar a sedus-o bunăvoința lui Cătălin Botezatu, care a venit să-și probeze noile produse și a rămas dezamăgit de asimetria și lipsa de proporție în general. Ea ca să-i mulțumească, i-a recitat strofa cu pricina a lui Minulescu: „eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine” auzită de la alții, când Botezatu a sfătuit-o să ajungă pe Agonia, unde intenționa să ajungă artistă de condei.Acolo a-ncremenit Fifi, au declarat-o autoare. Norocul și ghinionul ei, nu se știe cum, a ajuns pe Agonia, unde a fost luată în tărbacă, a ajuns în pagina de autor, când a leșinat de plăcere și-a plecat pentru studii înalte la Hollywood, de unde va veni cu premii Oscar. Agonia a fost prima ei iubire, ea i-a deschis porțile către...porțile succesului. Bravo, Fifi, dacă nu-ți lipsea în ziua aceea titulara, n-ajungeai Fifi de Hollywood, via București.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate