agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-04-05 | |
Aflând de minunile înfaptuite de Domnul Hristos toată lumea uită salutul obișnuit și spune "Hristos a înviat" în timp ce primul pregătește oul roșu, se răspunde cu "Adevărat a îmviat", se ciocnesc ouăle și cel mai puternic e mai norocos tot restul anului.
Soldațtii romani au fost plătiți ca să spună că Domnul a fost furat și așa pâna azi dreptul la adevăr al poporului evreu a fost furat. Și noi suntem plătiți să lucrăm de Paști. Să ne rugăm pentru iertare și Domnul să repete iarăși "Iarta-i, Tată, că nu știu ce fac". Poate măcar nu vom săvârși păcatul lui Petru adică să-l renegăm de trei ori. Sufletul și gândul nostru vor fi îndreptate către Domnul care va răspândi lumina lui în cele patru părți ale lumii, nu o va stinge ca în așa-zisa Sărbătoare a Pământului, în timp ce Domnul ne dă pâinea și vinul spunându-ne "Mâncați și beți, acestea sunt trupul și sângele meu. Noi repetăm ceea ce a spus tâlharul când s-a pocăit "Adu-ți aminte de noi Doamne când vei fi în împărăția ta".
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate