agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1295 .



Tentația șoselelor prăpăstioase
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [acesta ]

2010-04-23  |     | 



Tentația șoselelor prăpăstioase




Un șofer se poate îndrăgosti foarte ușor dacă este la volan pe străzile noastre împreună cu vreo autostopistă frumoasă. Cu ochii mai mult la ea, cu siguranță că nu ar putea evita gropile crescute în șosele, cunoscându-le s-ar speria și i-ar sări inima din piept. Și unde să sară decât în pieptul ei, unde cu siguranță ar găsi liniște deoarece femeile nu se sperie de așa ceva, pentru ele nefiind o chestie nemaiîntâlnită… Și uite-așa, s-ar putea ca șoferul să rămână o lungă perioadă, poate chiar toată viața, în compania fetei în speranța că aceasta îi va restitui organul. Lucru care nu cred că s-ar întâmpla vreodată; ea s-ar gândi că șofer cum e el (!), își are locul de muncă pe șosea, o pepinieră de gropi care mai de care mai grațioase și mai misterioase, mai adânci și mai șerpuitoare, niște pretexte-tandre aproape, de îndrăgostire. De-ar INTRA în vreo groapă de felul celor enumerate, însoțit de-o altă autostopistă frumoasă, gândește ea, se poate întâmpla ca inima lui să se sperie altcumva. Dacă e mai adâncă, ar face-o într-un mod adânc și n-ar mai fi de găsit în trupul ei, mai ales dacă acesta e mai găunos, mai încăpător, mai ospitalier de frumos.
Cam sinuos acest drum, dar nu imposibil după ea care-și cunoaște partenerul-îndrăgostit inconștient de propria lui inimă și nu de a ei. Așa că așteaptă momentul prielnic să-i dea inima, pentru ca el, iubind atunci cu inima ei, deci cu una străină, de împrumut nu o va mai putea scăpa altcuiva și își va face în liniște meseria fie și pe străzi ce amintesc cu numele de femeile încântătoare, pe stradele, ulițe de țară sau pe jos, în timpul liber.
Și e valabil pentru toți, totdeauna, chiar de n-ar exista gropi, fără de care apare uitarea de ele și de sine ce, poate, ar face mai mult, cine știe…

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!